Een probleem met je code?
Lees onderstaande tekst aandachtig, vermoedelijk vind je de oplossing
De meest voorkomende problemen zijn
Uw code is vervallen
- SMS code: geldig de dag dat je ze ontvangt en de twee volgende dagen. (Er staat dus niet: 72 uur)
- BOEK code: geldig de dag dat je ze ingeeft en de 13 volgende dagen. (Eenmaal een BOEK code is geactiveerd, kan dat niet meer ongedaan gemaakt worden). Nieuwe BOEK codes kunnen niet aangevraagd worden.
Je gebruikt verkeerde codes
- BOEK code
- Enkel BOEK codes die in het handbook ‘Theorie rijbewijs B’ zijn gedrukt, kunnen op deze site gebruikt worden.
- Kijk goed naar de letters. (vb is niet ...XY..... is niet ...YX.....).
- SMS
- Enkel de codes die via de Vlaamse site zijn gekocht, werken op deze site.
- Je kunt dus op deze site geen codes van onze Franse of Engelse site gebruiken.
- SMS code
- Je hebt een SMS code en je vult deze in in het raster: 'Ik heb een BANK code'. Je moet de code dus invullen in het rater: 'Ik heb een SMS code'.
- Als login moet je het gsm nummer ingeven waarnaar Storedesk de code heeft gestuurd.
Ik heb geen code ontvangen
- SMS code
- Koop niet opnieuw een code!!!
- Codes woden niet door ons gemaakt en niet aan ons betaald. Storedesk maakt de codes.
- Het heeft dus geen zin om de site te contaceren als je geen code hebt ontvangen. Wij kunnen niet helpen.
- Het heeft ook geen zin om op het forum de hulp van bezoekers in te roepen.
- SMS code
- Een SMS code kan alleen besteld worden via een echte Belgische gsm operator. (Vb. Base, Proximus, Telenet (...).
- Via niet echte operators of telefoonkaartoperators zoals LYCA (...) kan het dus niet.
- Een gsm van je werkgever is vaak (zonder dat jij het weet) geblokkeerd voor het versturen van een betaal sms.
- Soms zijn er problemen met operator ORANGE die ofwel laat, ofwel niet een aanvraag voor een code doorstuurt.
- Uw operator kan geen code naar u versturen als je onvoldoende belkrediet hebt.
- Heb je geen SMS code ontvangen en het is geen van bovenstaande problemen, klik dan onderaan op 'Probleem code'.
Gisteren werkte mijn code en vandaag niet meer. (of) De code werkte op mijn laptop, maar niet op mijn phone.
- BOOK + SMS code
- Een code kan maar op 1 toestel tegelijkertijd gebruikt worden. Een code is zo gemaakt dat wanneer ze op een ander toestel wordt gebruikt, ze automatisch van het eerste toestel wordt gewist.
- Maar sommige toestellen zijn hardnekkig en willen niet dat een code wordt gewist. Het gevolg is dat wanneer je ze later (als je IP is gewijzigd) op hetzelfde toestel gebruikt, of op een ander toestel, de site reageert alsof de code op twee toestellen tegelijkertijd wordt gebruikt. Je krijgt dan een foutmeldig op je scherm (vb code is expired).
- Jij alleen kunt dat problem oplossen:
- door het werkgeheugen van het toestel waarop de code eerst werd gebruikt te wissen en het toestel uit te schakelen.
- Soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.
De afbeeldigen of de stem komt niet overeen met de vragen
- Onze sites staan op zeer krachtige servers bij Combell, zodat 1500 bezoekers tegelijkertijd en zonder probleem kunnen oefenen. Het probleem ligt dus ergens bij jou.
- Wat kan je doen?
- Uw toestel bewaart blijkbaar alle afbeeldingen in zijn werkgeheugen en dat zit vol. Wis het werkgeheugen en schakel het toestel even uit.
- Soms helpt het om een andere webbrowser te gebruiken.